Catatan Hidup Seorang Aku

Saturday, February 28, 2004

Knowledge
Sebenarnya aku rasa aku tiada bakat di alam penulisan..tp bakat di alam pembacaan tu ada..aku boleh membaca sehari suntuk kau tahu..tak kisah apa2 bahan bacaan..majalah, buku cerita, fiksyen, novel, kat rumah aku pon berlambak majalah NUR(tak pernah miss beli lagi..hehe),WANITA,AnJUng Seri dll..Aku boleh spent duit aku hanya utk beli bahan bacaan je..skrg pon rumah aku dah jadi mcm library..aku azam nanti aku nak sediakan satu bilik kat rumah aku khas utk bilik bacaan..
Aku rasa ni kalo org mcm aku, kalo kerja kat library mesti best gila kan.. tak kisah lah pape jawatan pon janji librarian.. tu la apasal dulu aku tak ambik course nih..emmm...

Tiada kepuasan kerjakah aku??
Sebenarnya aku tgh boring ngan kerja aku skrg.. tak produktif aku rasa..aku tak suka kalau duduk saje2 je..aku suka kerja yg "operation"..mesti kau tanya aku apalah kerja aku nih kan...nantilah satu hari nanti aku cerita...
Aku carik2 jugak kerja lain yg menarik minat aku , mcm seronok ada kat company A tu, tp aku sayang plak nak tinggalkan company aku nih..lagipon aku terikat lagi 6 tahun..heheheh adakah aku harus tunggu..tapi sampai bila yer...masa yang menentukan..
posted by Mirip at 10:15 AM

0 Comments:

Post a Comment

<< Home