Catatan Hidup Seorang Aku

Wednesday, March 03, 2004

Murung
Komunikasi antara 2 hala amat penting. Tp aku rasa semenjak 2 menjak ni, komunikasi antara kau dan aku makin kurang..Adakah kerana jadual rutin yg terlalu padat?..Biarkan mereka dgn dunia mereka..:( releven ke ayat nih dgn situasi aku..heheheh)

Pagi tadi aku bengang jugak la ngan satu pengangkutan awam kat Malaysia ni.. aku dah ada betul2 depan pintu tren, tp pintu dah tutup.. aku tekan satu punat (konon2 boleh menyebabkan pintu tren terbuka bila penumpang2 tekan button ni)..tp alangkah hampanya aku bila button tu mcm tak berfungsi sbb pintu tren tak terbuka dan tren terus berlalu meninggalkan aku...Terpaksalah aku menunggu tren berikutnya lagi...
(aku dah banyak kali jugak geram ngan pengangkutan awam yg ni.. aku rasa servis dia "poorest" compared to other TRAIN...tulah tak de sape2 ke yg nak buat report kat dlm paper nih pasal servis dia nih...aku bab2 nak hantar kat paper nih malas skit...hehhee..tunggulah aku nak kumpul insiden2 yg terjadi dulu..pastuh barulah kalo ada masa karang ayat dan hantar pada paper, emm paper publish ke aaa?
p/s: semasa aku tulis pasal tren nih, dlm suratkhabar ari ni kata TREN ni mengalami eksiden kat Bandar S semalam...pelanggaran dari belakang...emmmm tah lee...)

Belajar
Pepatah kata, belajarlah sampai ke liang lahad, nabi kata belajarlah sampai ke negeri China, aku kata belajarlah kalau kau malas nak kerja...:)
(Tapi time dah belajar, tergedik2 plak nak masuk alam kerja..gitu ke??..)
Aku ada training semalam...ari ni aku nak implement apa yg aku training semalam.. tp yg aku muskilkan nape settingnya tak jadik...run ni tak jadik..bukak file tu tak jadik..last2 aku fedup dan tulis blog nih..ganti diary aku la konon2nya..
posted by Mirip at 11:53 AM

0 Comments:

Post a Comment

<< Home