Catatan Hidup Seorang Aku

Friday, June 24, 2005

erti cinta

“Kesian ko kak letih mengandung,jaga suami,jaga anak kecik,jaga rumahtangga biasalah tu mak dulu pun supa tu jugak.Banyak mana kak sayang ko anak gitu”

ayat abis..tak muat space sms. aku rasa sambungan dia “lah mak sayang ko anak2 mak”

SMS dari mak aku. 24/6/05@9:09:57 am.

Syukur aku datang dari keluarga yg penuh kasih sayang walaupun kami kurang benda lain. Walaupun di zaman awal remaja, menengah rendah aku selalu tak satu kepala ngan mak, tp skrg aku lebih faham kasih sayang seorang mak dan ayah selepas aku sendiri dah jadi mak orang. Tak dapat aku bayangkan kehidupan 8 org anak yatim selepas kematian ibu bapa baru2 ni..Skrg makin sayang plak kat mak ngan ayah.. hehehhehe

Yg bestnya mak aku nak post keropok lekor kat aku nanti… wahh bestnya + kuah yg mak aku buat sendiri..keropok lekor kat sini kurang best sbb banyak tepung… hihihih best best nak goreng nak makan panas2…

Family is my 1st priority. Kerja hanya sbg batu loncatan utk aku meneruskan kehidupan. (mcm tak bermotivasi lah plak aku ni)…hhohoh keja ngan org mcm nilah…kena banyakkan bersabar ye…banyakkan sabar lagik. Skit lagi skitt je lagiii
posted by Mirip at 4:10 PM

0 Comments:

Post a Comment

Links to this post:

Create a Link

<< Home