Catatan Hidup Seorang Aku

Thursday, March 04, 2004

pelangi, aku rindu padamu
Aku hanya mampu mengucap syukur kalau kau dah tak buat lagi benda2 yg aku tak suka tu kan....the risk in the incoming days..we don't know what will be happened soon..org tua kata jgn bermain dgn api, kelak nanti terbakar diri..oleh sbb aku sayangkan kau, sbb tulah aku tak nak kau terkena percikan2 api tu walaupon bgmu , itu mungkin hanya satu keseronokan bermain "bunga api di malam hari".saje suka2 (cuma jgn jadikan "saje suka2 ni" sbg penyebab sekiranya sesuatu terjadi di kemudian hari)...Kalau terjadi juga pape di kemudian hari, biarkan saje aku hidup tenang dgn dgn duniaku..

Cukuplah segala apa yg berlaku pada kita selama ni.. aku cuma harapkan semua yg pernah berlaku antara kau dan org2 lain tu tak akan berlaku lagi di masa hadapan..Yang lepas biarlah lepas..aku maafkan walaupon aku akui aku sendiri tak mungkin dapat melupakan...Ianya menjadi ibarat tompok2 hitam dlm hubungan kita berdua..tp aku akur dgn takdir..mana mungkin kain putih itu bersih selamanya2 sejak dari dikilangkan hingga ke penggunaan oleh tuan punya kain tu kan..:)...Biarlah kita mencorakkan kain putih itu dgn tompokan2 warna menarik ibarat pelangi , bukan dgn titik hitam...

harapanku,ini hanya ingatan dariku utk mu...masuk dlm hati kau dan bukan hilang lupus masuk lubang hidung kiri kuar lubang hidung kanan kau..kan ke tugasku jugak utk ingatkan kau..betul tak??

apapon aku mintak maaf sumer salah silap ku kat kau selama ni ... aku tak sempurna banyak kurang..:)
posted by Mirip at 4:36 PM

0 Comments:

Post a Comment

Links to this post:

Create a Link

<< Home