Catatan Hidup Seorang Aku

Tuesday, November 15, 2005

1001 gelagat

6.50 pm, petronas, working days

ko nak tahu, ada satu citer lucu.bg aku lah.ada sorang insan ni, dlm remang2 senja menarik kereta proton dia ke stesen minyak. 2 man, 1 woman.berpeluh2

aku nak isi minyak kereta aku. pastu aku dah nampak la dia tgh tolak kereta dia .kesian...aku pun isi le minyak, dah lepas aku isi minyak, drpd kesian tadi aku rasa nak tergelak plak kat dia. sbbnya ..hahahhahah aduh la ..

isteri dia tgh isi minyak, dia dgn sepenuh gayanya buka bonet kereta dan buat2 baiki wayar2 kat dlm tu..my other half ckp kat aku..."aaii takkanlah kereta rosak ,buak mari ko stesen minyak plak dah".. aku dah tersengih dah..

takpelah uncle coverlah kalau uncle nak cover...tp rasanya lebih baik kalau uncle buat biasa je..ni drpd org tak tau, org dah tau yg kereta uncle habis minyak..dah tu org ckp plak..

** teringat insiden aku menapak sbb kereta abis minyak..
posted by Mirip at 3:25 PM

0 Comments:

Post a Comment

<< Home