Catatan Hidup Seorang Aku

Wednesday, November 09, 2005

3 years old

masa-Fear Factor NTV7-11.15 mlm
tmpt-rumah mak

umi:tgk, semua org dah tidur, ya sorang je tak tido, cepat tido
ya : mmg la ya tak tido lagi, sbb ya nak jaga umi (amboiii alasan sbb tak nak tido lagi ..)
*******
cawan dan sudu jatuh
ya :-'suara takut'
umi:haa ya sengaja ke?
ya :tak
umi:ok tak sengaja tak pe, umi tak marah pun, nanti umi simpan..tp kalau ya tipu umi, umi marah la..
10 minit lepas tu

ya : ya sengaja tp tak sengaja. ya tak tipu umi.ulang2..
umi: (dlm hati- ni mesti sengaja tp tak mau mengaku.. hehehe)

*****
jadi ibu mmg best- tp kekadang nak melayan karenah anak2 kecik ni, kesabaran aku hilang jugak..moga aku dapat didik Ya n Adik menjadi anak2 soleh.
posted by Mirip at 1:16 PM

0 Comments:

Post a Comment

Links to this post:

Create a Link

<< Home