Catatan Hidup Seorang Aku

Friday, July 29, 2005

Murah Rezeki

Dlm pd aku sedih krn sesuatu,
aku murah rezeki
br je sudah dgr tazkirah dr ustazah BAKIT pasal murah rezeki,
tup2 aku dihadiahkan buah TIN (buah kering dr Mekah tu) dr seorang kenalan. Kakak berpangkat emak mungkin ..

Syukur alhamdulillah..
aku nak bayar tp dia kata dia sedekah je.. dia halalkan.. Thanks.. semoga Kakak ni juga murah rezeki di atas kebaikan dia menghadiahkan aku buah ni.. Tp aku lupa nama dia.. argghh aku selalu bercakap tp aku tak tau nama dia .. mcmana ni???

Tips dr Ustazah tadi:
****Solat sunat zawal 4 rakaat sblm masuk waktu zuhur utk murah rezeki.
Kalau zuhur masuk 1.30, semayang ni waktu dia 1.25 pm.. kejap je waktu dia.. InsyaAllah****

2. Kiamat Makin Dekat. CD ni best. aku yg bukan kaki TV/CD pun suka tgk.. mmg best sbb ada sedih dan kelakar dlm satu.. KMD menyentuh emosi.. pandai pelakon utama dia (HERO baru) alamak tak tau nama daa bawa watak... 2 mlm berturut2 tgk .. tp mlm kedua, mata dah zzzz sblm cd habis...
posted by Mirip at 2:12 PM

0 Comments:

Post a Comment

Links to this post:

Create a Link

<< Home