Catatan Hidup Seorang Aku

Thursday, November 23, 2006

still alive

it took my time to do this, copy paste, upload and published here, but i feel my responsibilities to published these pictures here. this is what we call DUNIA AKHIR ZAMAN. kembali kepada zaman jahiliah..malah lebih teruk lagi..

kalau tak nak, bagi lah kat rumah kebajikan, or bak je kat sini..aku pelihara je..aku ni takut bab bersalin je, tp nak anak ramai...senang aku tua nanti..

bagi kaum adam, jgn tahu buat aje, tanggunglah sendiri kat akhirat nanti..kat dunia tak nak bertanggungjawab..tahu merosakkan anak dara org je..mak dara org pun ada juga..
for girls -berhati2 dgn tipu daya kaum adam yg banyak cabang(lidah diorang ni cabang dia lebih dari ular)...

this premature baby still survive although being left in hole for 24 hours..
Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting

just return from urgent leave. handle my kids. ohh my beloved kids suffered ..hope they will get well soon.. umi susah hati ni..tak pe , we have to followup next saturday..hopefully my ustaz boy does not have any infection...
seing my ustaz disedut really hurt my feeling.. :(
posted by Mirip at 12:36 PM

0 Comments:

Post a Comment

Links to this post:

Create a Link

<< Home