Catatan Hidup Seorang Aku

Monday, October 18, 2004

Luahan perasaan pekerja kuli mcm aku

aku bengang ari ni
1. Telefon berdering2 tak berenti. User aku kekadang tanya benda2 yg aku kena ckp berulang kali. tp aku kena banyak sabar. dah mmg support user mmg camni..
2. Aku bz tak cukup tgn ngan kepala mikir, ada group mate yg asyik la dok bergayut kat tepon je...iskk mentang2 la boss aku cuti.. tp hamba Allah ni kalau time boss aku ada pun, hobi dia mmg suka guna harta syarikat utk bergayut....pastuh aku sorang2 je la kena handle masalah.
aku kurang selesa tanya dia sbb ...ada la sbbnya... grup mate aku yg sorang lagi yg selalu meluahkan perasaannya pd aku cuti jugak ari ni...
tinggalllah aku sorang menanggung tensen... hehehhe

3. ni aku paling geram dr dulu lagi. vendor aku ni ada je masalah ... mcm terer la kekononnya tp ada je masalah...
ada org kata kalau kita buat sistem yg tak banyak support tu sistem tu oklah kan.. atau masa kita tak de , smooth je sistem.. ni apa plak jadinya...
dia ada ke tak de ke, asyik ada problem je...
pastuh plak. aku tahu lah nape dia tak kena marah sbb dia tu baik ngan hamba allah2 tu.... bg la apa benda2 yg bleh menyejukkan hati...

mcm aku ni , dia tahu aku ngan sorang lagi partner kurang suka kat dia.. hehehh aku tahu dia sedar... ialah kami ni junior, tak bg apa brg pun, budak 2 org tu senyap je.. takkan diorang berani merungut nye.... pandai la korang bisnes ye,...

menyampah betul aku ...eiiii... aku ni sbg menghormati org je aku buat selmba .. kalau ikutkan hati, malas betul aku nak layan...

nape aku jd nak marah betul ari ni..? ...kekekekke

tp papepun aku leh marah kat sini je,... aku tak sampai hati nak marah2 org2 tu di luar sana...
so Sabar bebanyak yerrrr........................................................................................................................................... skang kan posa,,,,, insyaAllah...

-tenangkan hatiku, sabarkan aku-
posted by Mirip at 10:58 AM

0 Comments:

Post a Comment

<< Home