Catatan Hidup Seorang Aku

Thursday, January 27, 2005

peristiwa sadis 27 jan 05

aku jatuh depan opis...huhuh sadis sungguh kejadian ptg tadik..nasib baik la masa tu dah tak ramai org.. maklum dah 6.30pm dah..walaupon aku tahu ada org dlm kereta2 yg park kat situ...depan ofis aku tu kan cerun skit, aku ni jlnlah mcm biasa (biasa bg aku=laju bg org lain heeh), lepas tegur kawan aku, lepas kereta dia melintasi aku, aku pon bedebukkk jatuh.. aduhhh, nasib baik le tak sakit sgt, dan aku rasa mcm ringan plak badan aku tadik...nasib baikperut aku tak apa2, lepas tu aku pon bangun dgn selamba rock n teruskan le perjalanan,,,nak wat camana..tp lepas tuh aku dah tergelak sorang2 on the way ke putra...

Aduh pengalaman hari ni , dalam sadis ada kelakar..
posted by Mirip at 11:00 PM

0 Comments:

Post a Comment

<< Home