Catatan Hidup Seorang Aku

Tuesday, March 15, 2005

sabar, moga masih ada harapan utk kalian

Aku doakan pelajar2 ini akan terus cemerlang. Ya walaupun ditahan di dlm kurungan tanpa bicara, tp sekurang-kurangnya mereka juga dapat keputusan yg cemerlang.

kalaupun matrikulasi tak mahu menerima mereka, aku doakan harapan mereka masih cerah. IPTA masih boleh menerima mereka. Mungkin mereka perlu mengikuti kursus tanpa melalui Matrikulasi.
Allah lebih mengetahui yg mana benar dan yg mana salah. Kalaulah benar hanya kerana mereka belajar ilmu agama di Pakistan menyebabkan mereka dianggap "terorrist" hanya Allah jua yg dapat menolong mereka.
Kalaupun tidak didunia ini mereka diadili, sudah pasti di akhirat nanti, yg benar tetap benar....

Tidak takutkah mereka2 yg menganiaya org lain? kalaupun mereka tak tak punya kuasa didunia, aku percaya doa aorg yg teraniaya akan dimakbulkan Allah...

Ye pada mereka2, aku doakan kalian pasti berjaya...
details, klik
sini
posted by Mirip at 12:59 PM

0 Comments:

Post a Comment

<< Home