Catatan Hidup Seorang Aku

Thursday, May 05, 2005

ambik ko

Ko ingat ko vendor ko boleh tipu aku ye. no way man, lainlah kalo aku ni dok saje dtg ofis, goyang kaki, mmglah ko boleh tipu aku kata mcm tu mcm ni.. tp sbb dah keja aku , aku tahu lah so ko tak leh tipu aku mcm tu je.. hah ambik ko ... skang aku sudah pandai direct dan mempertahankan mana yg benar. kalo ko salah aku tak akan sekali2 senyap je .. walaupun aku akui ko mmglah terer..hahahhah aku tak suka org yg suka menunjuk mcm ko tu...
posted by Mirip at 4:58 PM

0 Comments:

Post a Comment

Links to this post:

Create a Link

<< Home