Catatan Hidup Seorang Aku

Wednesday, December 14, 2005

yoo haa

semalam buat pertama kalinya dlm hidup aku, kena turun tangga dr tingkat 43.aduhh pening kepala aku dibuatnya pusing2 tangga, hari ni pagi ni kaki aku plak jadi cramp, jd keras semacam otot2nya. sabar lah tuan punya kaki..dugaan.

semalam jugak aku sdkt terkedu,kalau selama ni ko tak pernah berkira skit pun ngan org tu, tp tetiba kerana hal yg kecik, org tu boleh berkira ngan ko..hai angin sentimental aku pun dtg lah plak..tah le tetiba aku terasa yg org bleh buat mcm ni kat aku rupanya..em sabar lagi..think +ve, may b dia tak perasan benda tu agaknye.. kalu aku dok pk -ve je, tetiba aku tak happy ngan hidup aku la plak..tak nak aaa..lagipun banyak benda kena buat skrg ni,.

emm i am a simple girl, with a simple life, that's why i met a simple man. :)
posted by Mirip at 9:56 AM

0 Comments:

Post a Comment

Links to this post:

Create a Link

<< Home