Catatan Hidup Seorang Aku

Tuesday, February 28, 2006

hidup adalah pilihan

hidup ini merupakan pilihan.
kalau kau mahu yg ini kau akan terlepas yg itubetulkah begitu?
at least itu apa yg aku rasa skrg
kau mahu gaji kau boleh tampung keperluan hidup kau
tp kau mesti sanggup sakitkan kepala otak kau
dgn benda2 yg tak semua org sanggup hadapi
kalau kau nak buat kerja yg tak sakit kepala otak,
urat saraf kau
kau dapatlah gaji yg ciput
yang kau sendiri tak cukup nak memenuhi tanggungjawab kau
aku kah yg silap buat pilihan
atau aku dah bernasib baik kerana aku disini?
aku kah yg baik hati sbb sanggup buat ini?
atau akukah yang kurang cerdik tak buat apa yg hidup aku suka buat?

ya?hidup adalah pilihan
kau sendirilah yg menentukan
aku?aku masih disini
masih setia disini..
sekurang-kurangnya hingga sabarku masih bersisa..
posted by Mirip at 4:31 PM

0 Comments:

Post a Comment

<< Home