Catatan Hidup Seorang Aku

Friday, February 17, 2006

half year

development of my boy
ustaz dah angkat2 badan.kalo letak aje, terus meniarap.pastuh bila tgk lagi sekali dah berpusing2 tak statik kat tmpt asal dah...isk anak umi ni..cepat la besar..i notice both my kids suka tidur meniarap.hahahha..nurun sape tu??

satu lagi yg kupeliknya tu..penjaga kat taska tu suka sgt ikatkan rambut anak aku ni..aiyooo..ingat anak umi ni girl ek..mmgla kalu tgk muka mcm girl ...sbb muka sayu je kot..
ari tu umi tanya sambil gelak sape ikat tocang ni
jawapannya"takpelah..kiut skit ikat rambut" (tp umi tak lehlah ckp kat adik tu, kena la jaga hati dia sbb dia kan dah jaga anak umi ni seharian.. mesti kena jaga hati dia baik2...janji dia jaga anak umi baik2 , umi pun mesti jaga hati dia sebaik-baiknya..)

haiii...hehheh masuk aje kereta umi pon buang tocang...bukan apa, anak umi ni kan lelaki sejati..takkan umi nak biarkan ada tocang tu plak kan.. hehehhe mcm2 la ..
yg si kakak, tak suka bila tocang rambut...yg si adik, org plak suka tocangkan rambut dia..
posted by Mirip at 11:40 AM

0 Comments:

Post a Comment

Links to this post:

Create a Link

<< Home