Catatan Hidup Seorang Aku

Wednesday, April 21, 2004

kalau anda gembira tepuk tangan

aku gembira ari ini. aku berazam mahu buat kerja sebaik mungkin. aku mahu kerja kuat. banyak yg aku mahu buat. aku mahu beli lebih banyak pokok bunga, aku mahu shopping buku yang aku berkenan hujung bulan ini.

mlm ini aku akan bawa S yg aku sayang dlm hidup aku pergi jumpa seseorang. yg aku mahu dia jadi seperti org itu kalaulah dia mahu bila dah besar nanti. kerana aku nampak telent pada diri S yg aku sayang itu.
Dengan itu dia boleh sambung cita-cita aku yang terbantut. Yang sampai sekarang kekadang aku rasa menyesal berhenti separuh jalan.Yang mungkin jalan hidup aku akan jadi lain kalau aku ikut jalan tu.

Tapi apa pun aku percaya, Tuhan dah tetapkan ini jalan yang terbaik untuk aku. Mungkin pewaris aku ini boleh sambung cita2 aku. Dengan izinnya.
posted by Mirip at 12:02 PM

0 Comments:

Post a Comment

<< Home