Catatan Hidup Seorang Aku

Thursday, March 31, 2005

hai , user lah user...

Kawan aku kat tempat aku tadi,
Dia gelak sakan tiap kali tmpt aku berdering2 dgn telefon.
Dia kata tmpt aku mcm call center.

X:" ha?? ko baru tahu ke? kalau ko nak tahu, mcm ni lah aku hari2,
mana kerja, mana nak jawab telefon."
Y:" nasib baik user aku sorang je"
X:" yelah user aku nationwide"
Y:" tulah, ko kena tegas skit, ni ko lembut sgt"
X:" ye ke? aku lembut sgt ke? macamana nak buat suara tegas???"
Y:"lain kali kena tegas,......bla bla bla"
X:" aku rasa aku dah cukup tegas dah tp tulah,.."

sbb tu ke user suka sgt telepon aku. dan user yg kepoh skit, suka menyalahkan aku. sbb aku tak marah diorang ke?

Mungkin aku akan dgr dan praktikkan nasihat kawan aku...siaplah user2 yg suka marah aku, mrk akan bertemu buku dan ruas kali ni..hehehehhehehe....
posted by Mirip at 12:44 PM

0 Comments:

Post a Comment

<< Home