Catatan Hidup Seorang Aku

Wednesday, March 30, 2005

Sabar kena banyak lagi!!!

Ari ni aku sedikit tensen (still under control)

1. aku tak leh siapkan kerja2 aku sbb tepon aku berdering2..user aku asyik telepon aku je..nape dioranga syik telepon aku, sdgkan bukan aku sorang yg support sistem ni. :(

2. yg phone tu plak, aduhh,, masalahnya kecik2 je, tak add tu tak modify ni macamana nak nmpk?

3. aku rasa jiwa aku tak sesuai nak support menyupport ni..sbb kalau tak, mmg keja aku asyik pending aje.. last2 aku dah boring dan tak ada semangat nak buat keja kau.. kau bayangkan, tgh ko kusyuk2 buat keja, ko banyak sekali diganggu oleh deringan2 telefon nationwide, sekali tak pe lagi, 2 kali tak pe lagi, tp kalo berkali2...? last2 ko dah hilang concentrate pd keja asal ko,.. dan mula lah ko merapu surfing, bc blog memember, etc etc...

Selama ni aku anggap kerja sbg satu jambatan nak meneruskan hidup. Aku mmg bercita2 tinggi.. tp kalau nilah keja aku hari2, lelama aku leh demotivated..

Tak pe Sabar. Sabar bebanyak,.. memana keja pun ada rintangan dia.. aku kena ingat ni kan?

- gegaran baru2 ini mmg mengingatkan aku yg dunia sudah semakin hampir ke penghujungnya. sedangkan aku masih terkial2 mencari nafas dunia ..Sudah bersediakah aku?
posted by Mirip at 11:54 AM

0 Comments:

Post a Comment

<< Home