Catatan Hidup Seorang Aku

Thursday, May 25, 2006

Beware Girls-Pulau Di Malaysia

* menjadi tanggungjawab aku utk post msg dibawah.sbg ingatan bersama. for girls out there,utk anak2 gadis semua. termasuk mak gadis.
Aku ada anak perempuan.adik perempuan. aku takut kalau benda2 mcm ni kena pada mereka-mereka yg tak bersalah...pls fwd to all.

**aku dah lama tak pergi pulau perhentian.last time 10 years ago.aku tak tau apa dah jadi ngan pulau ni sekarang. tp tahun lepas ayah aku pergi with his team.dia kata pulau tu sekarang dah tak sesuai utk datang dgn anak2 kecil lagi.mat salleh minah salleh semua pakai bikini je. tahu2 jelah pakaian diorang camana.dah tentu mengundang benda-benda negatif ,so bila aku dapat emel ni aku mmg percaya apa yang local buat.bukan utk menuduh tanpa bukti..
Bila dah hari-hari tgk orang tak pakai baju..mulalah tak ingat dunia, dan sanggup buat benda-benda macam ni...

***jauh disudut hati.aku faham sebab apa geng-geng Nordin Mat Top serang BALI tempohari. Kesnya sama.Pelancong asing datang dan buat tempat peranginan yg dulunya 'bersih' dah tercemar. Tercemar jiwa -suatu keadaan yang tiada kompromi . Memang tempat tu tempat awam, tapi terlalu banyak perkara negatif dah berlaku... Aku harap pulau perhentian, or Redang tak jadi mcm ni.. tp nampak gayanya benda dah pun terjadi..

BUkan aku tak sokong pantai peranginan kita yg cantik2 ni jadi tarikan pelancong tp at least adakan penguatkuasaan skit.Cth: Pakaian tu jgn buat cam duduk kat negara sendiri. Masuk kandang kambing kenalah mengembek skit. dah masuk Malaysia, kenalah buat cara Timur. ini yg aku tak sukanya bawak plak budaya Kuning Biru tu semua.. Local people pun dah terlebih barat dah nampak gayanya..

Aku doakan org yang bercerita dgn penuh bangga tu akan mati jatuh laut dimakan ikan.Baru padan muka. o0o masa buat jahat, tak ingat..macamlah ko tak mati ye...ataupun kalau tak mati jatuh laut, biar hidup dia tak aman.Kalu aku ni jahat sbb doakan dia mcm tu, takpelah..sbb dia mmg jahat..Biar hidup ko merempat nanti..tak ada siapa nak tolong. makanlah pasir laut tu sampai mati.....Biar ko rasa ko dah gelapkan hidup orang lain yg tak bersalah....AMIN...

FWD MSG
++++++++

Ladies and Gentlemen:
If you read the stories written below by others, I will tell you my own story exactly as what they said and witnessed by me:
Please Forward The Story To Everyone You Know:
I stayed in Pulau (island) Redang And Pulau Perhentian In Terengganu For 2 weeks due to my research and I observed a lot of things done by the local youngsters to the ladies visited there.
T he VICTIMS were those who came alone or with group of girls only, most of them came with one female friend?.

They acted as a normal driver of the boat for the resorts but they selected the lone or girls victims mostly the dumb Chinese girls and western ladies. But if the girls were accompanied by guys, they will not dare to touch. When they reached the snorkeling area, they will 'HELP' the ladies by holding their hands to snorkel here and there? most of the Chinese ladies wear exposed and sexy swim wears and they will peeped their nipples and underwears from behind?

The worst part was they seen to bring along their local friends to join the club, to get one or two victims everyday? they gathered on jetty and looking at their preys. Then, they will guided the girls to a plastic containers with fresh water to wash them up, sometime trying to 'help' them by touching their body parts.

They girls thoug ht they were friendly and helpful but they have others intention. After the girls were so busy to wash and clean up, the locals will at that time handed them mineral water (with something inside), the girls will not aware at the time and drank it. It happened everyday and I watching it everyday? Then suddenly the girls will allowed them to hold her hands and walked to the boats and go away to the resort and finally to the rooms??with the others local 'friends' followed behind 'TO JOIN THE PARTY'!!!

Sometimes they will ask the local or western ladies do they like to have some sun block cream. Then they will apply some on their skin. Once, to my surprise the lady naked her breast and let them 'played'. Then I knew what they applied was actually the 'Minyak Dagu ? Corpse Oil', one type of 'Jampi or Curse Oil' so that you will love them. They kissed her until she was bring to the room. SURPRISE!!! ( I think I and my fellow friends wer e handsome 100 times then the local guys?haha) Please remember Terengganu state , the Black Magic is strong over there.

Remember, I observed these for 2 weeks but cannot stop them, they have many many friends around, if I questioned them , I will be in trouble...over there. I hope every lady took precaution on this matter and forward it to everyone. Just let them know that if the drivers were so friendly and took advantages on them, they have to beware. I was so frustrated because the girls so dumb to trust them. I asked one of the victim and she said she didn't remember anything but She said she have some DREAM that she have sex with the locals,?. SEE !!!
Please read what written by others below. My story is true here ???.
###############################################

Beware when you're going out snorkling especially ladies' & girls' team only. Boatmen would drug the mineral water when your are busy snorkelling. Later you passed out after drinking the water when you get back on the boat. There are insufficient evidence to prosecute them cause they cleverly done their job including dressing up victim nicely to original & don't leave any traces behind even ejected externally. And when the victims awakened they were told they had a short nap. Salt water further makes it difficult for them to discover on the spot until perhaps later.

This happened in Pulau Tioman and can happened any other places. Victims include Italian, American Japanese, Chinese, Arabian & even Malays. Please pass this message on to all the world.
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Cerita dari pemandu bot sendiri..
Kepada saudara / saudari yang diingati selalu,

Untuk makluman anda, maklumat yang saya dapat ini adalah amat berguna untuk dijadikan teladan anda semua. Saya diberitahu oleh kawan saya iaitu seorang guru di pulau Tioman tentang tindak tanduk pemandu bot yang berkhidmat disana. Bagi yang ingin pergi bersantai ditengah laut dan snorkling tu, terutama gadis perlulah beringat-ingat.

Hal yang saya nak ceritakan ini adalah diceritakan sendiri oleh pemandu bot tu kepada kawan saya. Pemandu bot tu menceritakan dengan penuh bangga tanpa mempedulikan hal haram dan dosa. Kepada pemudi yang ingin bersantai ditengah laut, diingatkan pergilah berempat. Dan jangan kurang dari tiga orang.

Untuk pengetahuan semua, pemandu bot ni akan meminta dan mengesyorkan gadis ? gadis (biasanya budak U yang ingin melancong) membeli air mineral dsb nya dengan alasan gadis2 akan haus ketika di tengah laut nanti.

Dengan hasil perihatin tadi si gadis ni pun pergi lah beli air mineral. Dalam perjalanan ke tgh laut, pemandu bot nampak bersahaja dan kita tidak ta hu niat syaitan yang sebenar yang tersemat pada benak dan hati batu pemandu bot ni. Semasa berenang didasar yang cetek (Pulau Tioman), pemandu bot akan memasukkan sedikit minyak jampi yang didapati dari bomoh pulau kedalam air mineral yang dibeli oleh gadis U ni tanpa disedari oleh mereka berdua (gadis tu la) dan dibiarkan larut dan sebati. Setelah penat berenang gadis ni pun naik ke atas bot dan segera minum air mineral yang dibeli tadi. Dengan tidak semena-mena gadis2 tu rasa pitam dan pengsan sekejap. Maka pada masa pitam nilah pemandu bot akan mengambil kesempatan membuka pakaian gadis2 tu satu persatu dan merogol gadis2 U tu tadi.

Untuk pengetahuan, pemandu bot ni pandai. Setelah meneroka, merogol dan mengeluarkan airnya ( pancut \ luar), dia akan mengenakan kembali pakaian gadis dengan rapi. Setelah gadis tu terjaga pemandu bot akan mengatakan cik adik tertidur sebentar tadi. Setelah dua , tiga hari si gadis ni akan menga lami sakit di kemaluan dan akan mendapatkan rawatan.

Setelah diperiksa, DR menyatakan yang gadis ni dah tiada dara. Perkara ini dah dibawa ketengah. Pihak polis dah siasat tapi oleh kerana tak cukup bukti, kes ini lebur begitu saja. Bila di soal, penduduk kampong kat pulau tu, konco2 pemandu bot dan termasuk pemandu bot itu sendiri akan menafikannya. Yang sedapnya pemandu bot tu juga tapi yang akan bocor rahsia pada malam pengantin gadis malang tu la jugak. Sebabnya telus dan tak ketat lagi dah.
Jadi dengan itu, beringat ? ingat lah jika ingin pergi berseronok biar lah bertiga atau berempat. Sebab perkara jahat seperti itu datang tanpa diduga seperti tsunami. Perkara begini telah mencetuskan perihatin saya terhadap masyarakat sejagat. Kemana kita pergi hendak beringat2 (termasuklah mana2 pulau di Malaysia atau didunia ni. Jadi sampai-sampaikan lah kepada anak perempuan, kawan2 perempuan dan semua orang perempuan

Cerita yang saya sampaikan adalah benar dan diceritakan oleh pemandu bot itu sendiri kepada kawan saya. Pemandu bot itu mencerikan dengan megah dan bangga. Macam dunia ni dia yang punya. Tapi bila mati tak ditanya terus kene azab. Dia bangga kerana berjaya meragut mahkota perempuan yang tak tahu dan leka terhadap keadaan sekeliling. Pemandu bot ni kata dia dah tibai semua jenis ****

Italian, American, Japanese, Chinese, Arabian, Melayu kita ni. Tapi dia kata hak melayu jugak
best sebab susah nak dapat?.tapi sekali dah dapat yang lawa pulak tu??phhhrrrrrr!!!
Best nyer kate pemandu bot tu lah.
_____
posted by Mirip at 11:38 AM

0 Comments:

Post a Comment

Links to this post:

Create a Link

<< Home