Catatan Hidup Seorang Aku

Tuesday, February 13, 2007

puzzle 1000 words

i manage to complete my puzzle in 6 days.complete with frame.unfortunately 1 puzzle missing.huhuhuh.(sbnrnya ada 3 hilang, tp 2 dah jumpa dalam poket seluar kakak,another 1 still not found..sadis).

balik kerja, buat puzzle,anak tido buat puzzle, semua org tgk tv kecuali aku terbongkok2 susun puzzle, bgn tgh malam,bila nampak huruf dan matching, sempat susun lagi sampai mata ngantuk, Susah , tp aku puas.taktau sbb apa.Dari dulu mmg aku suka susun2,matching2 ni, tak de plak kerja yg memerlukan aku buat gitu ek?

A:Dah la kerja penat otak, balik nak buat benda ni lagi
Y:Tak po ,best apo
A:Peningkan otak aje.
Y:Takpelah

So, i have to do it myself...huhuhu..i want to buy one more this weekend- juga gambar pemandangan... biar penuh rumahku ngan puzzle je.. hahahah
posted by Mirip at 11:39 AM

0 Comments:

Post a Comment

<< Home