Catatan Hidup Seorang Aku

Tuesday, February 08, 2005

Gempa

Hari tu aku ada citer aku beli buku "Tanda2 Akhir Zaman" karya Harun Yahya kan?.
Tp aku tak bawa pula ari ni utk diambil petikan perenggan utk dishare sesama disini. Tp papepun aku masih ingat isinya.

1.gempa bumi kerap berlaku
Semalam 7/2/05, utusan Malaysia melaporkan ada gegaran berukuran 7.2 skala ritcher berlaku di kepulauan Filipina. Kesannya penduduk Sabah lari ketempat yg lebih tinggi utk menyelamatkan diri. Klik sini utk detail.

Tragedi 26 Dis masih segar diingatan.
Aku terus teringat isi kandungan buku yg aku beli tempohari.
'Tak akan datang hari kiamat sehinggalah bumi2 sering dilanda gempa bumi.'
Sama-samalah kita mengambil pengajaran dari semua hakikat kejadian yg berlaku ni.
posted by Mirip at 5:01 PM

0 Comments:

Post a Comment

<< Home