Catatan Hidup Seorang Aku

Wednesday, February 02, 2005

Inikan Celcom!!!! :(((

My phone tak bleh guna sejak dari 14 jan 05. Tarikh keramat tu.. sbb mudah plak aku ingat tarikh ni. Sejak dari itu maunya 7/8 kali aku dah telefon Celcom Careline minta tgkkan line aku. Dlm 15 @ 16 hb ada la sorang staff Celcom phone aku tanya. She mentioned that tru system , my phone line is Ok. Aku bantah ckp kata tu dlm sistem, tp sbnrnya my phone still tak leh call/sms out.

Sampailah hari ni , 2/2/2005, talian aku still tak leh guna.Memandangkan aku dah terlalu fedup dgn careline Celcom, terpaksalah aku contact my bestfriend yg keja kat sana.Sblm aku ctct dia, aku dah ctct careline , agent sana kata talian aku dah boleh guna, tunggu sampai ptg atau mlm ni. Bila aku ckp kat member aku ni agent celcom kata talian aku dah bleh guna, sdgkan aku kat sini still tak leh guna, Dia kata, camana org tu kata bleh guna sbb talian hang ni still kena block. Bermula kul 3.00 tghari sampailah skrg dah 5 lebih, dia masih cuba setelkan problem aku.

Skrg dah pukul 5.43 pm , barulah aku bleh buat call out. Thanks banyak2 pd member aku sorang tu yg tolong setelkan dgn caranya tersendiri.

Aku rasa, kalaulah aku ni tiada kawan dekat Celcom, sampai bebilalah jawabnya phone aku tak leh guna. Agaknye report yg aku dok buat selama ni depa buat pekasam kot ek..

Thanks to Hallaj & kawannya. Nanti aku belanja hangpa minum nooo…
Budi baik hangpa 2 org, aku ucapkan berbanyak terima kasih dan semoga hidup kawan2 ku ni diberkati dunia akhirat.

Jemput datang rumah aku yer...
posted by Mirip at 5:45 PM

0 Comments:

Post a Comment

<< Home