Catatan Hidup Seorang Aku

Monday, April 03, 2006

kupohon kekuatan

Aku tahu aku degil
Aku akan buktikan
Dan aku telah buktikan
Dan aku puas hati pagi ni sbb aku berjaya buktikan
aku boleh

Aku tahu aku degil
Aku harap dgn kedegilan aku ni
aku akan berjaya
InsyaAllah.

Kalau aku nak, dan dgn izin Allah,
walau apa pun berlaku.
InsyaAllah aku akan dapat.

(Aku tak rugi apa-apa tapi kau sebenarnya yang rugi)
**
Ya nangis lagi pagi ni.Mula2 ok lepas tu dah sampai taska dah nangis2.nanti bila dah reda skit kerja umi,umi akan ambil cuti ya..sabar.umi kena pergi work.ini tanggungjawab umi.bila ya dah besar skit ya akan faham sbb apa umi kena tinggalkan ya dan adik kat taska..OK.Behave elok-elok na anak2 umi yang umi sayang sangat-sangat.
Semalam umi tak dapat tidur sbb adik merengek-rengek.Umi plan nak ambil cuti pagi ini sbb kepala umi skit pusing-pusing,tapi tuntutan kerja sekarang tak membolehkan umi relax-relax dgn ya and adik..tapi takpelah ya..nanti umi ambik ye...byebyebye
posted by Mirip at 10:52 AM

0 Comments:

Post a Comment

<< Home