Catatan Hidup Seorang Aku

Wednesday, March 29, 2006

catatan pagi

X minta pendapat Y berkenaan form yang dia create

Y:Saya rasa elok ditukarkan ‘NAMA EMAK’ kepada ‘NAMA IBU’
X:Saya tak letak nama ibu ni takut orang terletak IBU SAWAT ke ..

Aku: tumpang gelak bila Y flash back this incident. X ni jenis kelakar lah jugak orangnya ya.
***
Ada orang tu tanya aku siapa yang aku minat.
Aku :Jon Bon Jovi, Scorpion, BPR, XPDC, Saleem, Jamal Abdillah
Dia :(Muka pelik) ooo rockers ye
Aku :(Baru perasan tak de artis perempuan yang aku minat rupanya, emm tapi kebetulan je tu, tak de kaitan ngan jantina ye, yang hidup atau telah mati)
Aku :(Plus Haddad Alwi,Hijjaz tp tak mention kat dia pun – pun kaum ADAM ek????)
***
hari ni 3rd day Ya gi Taska.
Umi kena jotted down ni sbb Ya hari ni buat pertama kali tak nangis,dan ceria ke school
Celik-celik mata je
Ya :umi kata nak jumpa kawan ya
Umi:( hah I’m surprised, first time celik mata tak nangis bila sebut taska).Ok cepat cepat bangun umi nak kenal kawan ya ni

Ya – terus bangun suruh abah dia cepat…
Aku- buat excited nak jumpa kawan dia nama KAKAK.(ni kena balajar banyak lagi la ilmu psikologi kanak-kanak ni..)

Ya, ya dah kena belajar stay kat taska ye, dulu Umi dah bayar sebulan, tp sbb ya pergi 3-4 hari je, umi terpaksa la mintak owner-yang-tak-berpegang-pada-kata-kata tu pulangkan balik duit umi.(Huh sampai hari ni dia boleh buat-buat lupa nak pulangkan duit umi.Tengok kan sekarang umi dah tak hantar Ya and Adik kat taska dia.kan dah rugi buat bisnes tu,padahal apalah sangat 80RM tu bagi dia yang ada kereta WAJA,kereta KELISA dan rumah BANGLO?)

Anak umi- new environment, moga dia cepat cope ngan this new environment. God bless U. Umi tawakkal tinggalkan anak-anak umi .Moga dalam peliharaan Allah sentiasa.

Umi perasan – anak umi tak suka tempat crowded ramai org.Bila dia main, ada sorang dua yang datang join, dia boleh main lagi, tp kalau dah ramai-ramai, dia suka jauhkan diri dan buat port baru.
posted by Mirip at 11:55 AM

0 Comments:

Post a Comment

<< Home