Catatan Hidup Seorang Aku

Thursday, June 29, 2006

pegi dahhh..

hampeh..geramnye..aku geram nih..oo0oh mentang2 aku tanya soalan bodohhari tu aku ada beli tiket pergi baliktp sbb masa balik aku tak naik .sbb ada orang ambik akuhari ni masa aku nak naik balik tren tuaku tanya jeboleh ke kalu guna tiket yg ada kat tgn aku nih..
cehh ko dgn sombongnyatak tgk aku pun
mata tgk skrin
suara ko plak aku tak dgr.terpaksa aku tanya lagi sekali
tp eksyennnyaehh ko jaga kaunter jgn lah nak berlagak lebih,
kalau ko bagus sgt, apasal ko tak jadije pegawai ke kat STAR tu..

isk aku ni cukup antilah kalo org berlagak..tahulah aku ni tak lawa
tak cantik
ko je yg cantik
pandai pakai mekap.tp dah keja kau jaga kaunter
jawablah betul2..
nasib baik aku tak angin tadik..aku buat bodo jetp bila teringat balik kat minah kerek tu
aku rasa angin plak badan aku nih..

blog ni kan tmpt aku luahkan kemarahan aku
so aku marahlah kat sini..\huuhuhhu
posted by Mirip at 2:07 PM

0 Comments:

Post a Comment

Links to this post:

Create a Link

<< Home