Catatan Hidup Seorang Aku

Wednesday, April 11, 2007

unsubscribe now!

ni kan blog aku lepas geram
ptg ni aku nak lepas geram lagik
aku dapat call dari 1 operator.
walaupun dia sub company aku tapi aku cukup bengang cara dia layan aku
aku ni customer dia
tp dia bukan dgr apa yg aku nak kata
sibuk nak bercakap jugak
tak pasal-pasal aku naik angin
aku nih customer service support jugak
tapi aku tak pernah pula layan orang mcm mangkuk hayun minah kerek nih

sbb aku dah tak tahan sgt
aku matikan telefon
lantak engkau lah nak membebel ke apa ke
aku sbg customer cakap tak nak dgr
kalau dia nak dgr balik pun tape tu tak kisah
sbb aku mmg tahap bengang raksaksa
aku nak gi kaunter dia dan unsubscribe kan semua service yang aku registerkan dibawah nama aku
baru padan ngan muka dia
kalau tak ada aku yang dok bayar tiap-tiap bulan kat service tu, tak de la gaji kau tuh...

aku nak unsubscribe sekarang jugak..
posted by Mirip at 4:27 PM

0 Comments:

Post a Comment

<< Home