Catatan Hidup Seorang Aku

Friday, April 06, 2007

vss ajelah

Kalau kau dah malas sangat kerja, baiklah kau vss sahaja daripada ada kau pun menyusahkan hidup orang lain. Tolong, aku sedang marah nih...

Aku sudah naik tanduk betul dengan orang-orang macam ni.Masalahnya kerja tak beres, complaintnya banyak. Orang suruh vss, tahu plak tak mahu, katanya nak kerja, tapi ada dia ke tak ada dia ke, sama juga... tension betullah... :( :(

bagi post tu kat orang lain yang berlambak lagi nak kerja.
posted by Mirip at 3:01 PM

0 Comments:

Post a Comment

Links to this post:

Create a Link

<< Home