Catatan Hidup Seorang Aku

Tuesday, October 28, 2008

3 in 1 (then 4, 5,6....10)

Mula-mula Preity Zinta. Wow, kalau cenggitu, you should pair with Hrithik Roshan.
Kemudian, Waheeda Wassini.
Hari ini, Elly Mazlein.

Huhuhu.. Rupa-rupanya iras wajahku ini ada iras wajah sang artis.Mode:Perasan :)

Yang paling lawak antarabangsa: Looks like Preity Zinta which i wonder which part? I don't have the lesung pipit in both my cheeks. Kalau lesungbatu kat rumah adalah.

Yang paling hek eleh macam la aku tak tahu: Sang pelukis ini menerima wangku untuk melukis karikatur aku dan anakku. Tapi apabila siap. Anehhhh!.... Yang ada di lakaran hanya iras wajah anakku, aku sama sekali berbeza. Jadi (macam lah aku tak tahu ayat memujuk) "Eh, awak ni kakak Waheeda Wassini ke? Rupa sama lah..."... Ayoyooo.. Waheeda is older one year than me, then she should be my elder sister, and not me myself..hahahha..mungkin si dia rasa bersalah kerana mengambil duit dari poket seluarku tapi hasilnya tidak menjadi.

Yang paling sadis (plus kelakar):"Eh, Ehh Hany, Kak Wany tengok makin lama makin macam Elly Mazlein la plak. Macam dalam cerita Cinta Batu Belah dalam tv tu?"
"Yo ko? Emm yooolah tu sebab dah tembam.. semua orang cakap macam tu.."
"Yelah, muka sedih je,, macam Safi tu aaa"
"Hehhehehe"
"Tak polah,nanti cakap ada Elly Mazlein sesat kat sini," Kak Wany ketawa terkekek-kekek.

(Alamak sadis and sedih ke muka aku? Sampai macam Safi dalam cerita tu? Agaknya ye la kot, dengan fashion disasternya, dengan out of datenya, haahhaha...)

All after all, which one is mirip to me? hahahaa
Answer: Not at all. Satu pun tak ada.. Kalau tak dah lama ler aku jadi artis.. kui kui kuiii
posted by Mirip at 8:50 PM

0 Comments:

Post a Comment

<< Home