Catatan Hidup Seorang Aku

Wednesday, March 15, 2006

buah hati umi


Permata hati umi.

*adik 6 bulan, ada satu gigi nak tumbuh
**umi dah 27, gigi bongsu tak habis tumbuh lagi

Dialog semalam(Kelantanese people speaking their own language)

ya :Umi buat apa?(suara lain macam aje??)
umi:bakpo ya tiyoknyo?
ya :ya tok tiyok,sape royak ya tiyok.
umi:tu umi dgr.bakpo plak tu
ya :ya tak tiyok.bakpo umi royak gitu?

Tok:dia buat suara lembik,kepala nyandar kat tv..hehehhe
umi:tula apasal tetiba suara lain macam
Tok:emm dia buat manja hari ni tu

Umi (dalam hati)- anak umi dah rindu kat umi ye..tak lama lagi ya datang dgn tok n tokwan ye..umi pun rindu jugak kat ya ni..
posted by Mirip at 1:58 PM

0 Comments:

Post a Comment

Links to this post:

Create a Link

<< Home