Catatan Hidup Seorang Aku

Monday, March 20, 2006

ya ya ya ya ya

Ya, umi sedih ni ya.Orang boleh buat macam ni kat kita ye ya,betul mungkin orang tak pk mcm kita pk,tp umi tak sangka plak sampai mcm ni org tak consider.Tah le ya, dunia hari ni mmg pelik sgt2.Tak pe la ya.Umi skrg dah tak kisah pasal benda tu.Sbb umi sedih, umi rasa tak de semangat hari ni.lepas tu umi tepon ya

Ya:umi ke tu?
umi:aa'h
Ya: lama kita tak jumpa

dah la umi sedih. ya plak cakap camtu.lagilah umi sedih.tp mestilah umi control.takkan umi nak anak umi ni tahu yg umi sedih kan..pastuh tok kata sbnrnya ya tgh main masak-masak ngan chesu.Che su kata olok2 "lama kita tak jumpa ye"alih2 bila ya angkat tepon ya plak cakap ayat tu kat umi..heheh hilang rasa sedih umi ..

Jadi keputusannya, umi akan balik minggu ni.ambik ya.Biarlah apa nak jadi pun.Yang penting ya depan mata umi.depan mata ngan dengan dengar suara je tak sama ya. Bila ya dah jadi ibu nanti barulah ya tahu apa yang umi rasa skrg ni.YEs jumaat lepas kerja umi,abah and adik akan travel jauh.tak pe.umi dah biasa.Alah bisa tegal biasa orang kata kan..hari ahad kita balik rumah kita plak ye ya..See u this weekend anak umi,buah hati umi.
posted by Mirip at 4:42 PM

0 Comments:

Post a Comment

Links to this post:

Create a Link

<< Home