Catatan Hidup Seorang Aku

Monday, June 30, 2008

Pembetulan

Ada seorang lagi senior cakap aku macam tu. Muka aku muka tak nak kawan dengan budak laki. Kesiannya muka aku kerana dicop begitu oleh ramainya orang. Kesian kesian kesian. tapi di sebaliknya kui kui kui.. adoh la... ini yang aku kena cakap ni kat sini.

Aku tak de la macam yang korang anggapkan tu.
Aku cuma takut aje dulu ngan kaum adam , tah le bila kadar estrogen aku dah tinggi tu aku jadi takut la.. kalu orang tu aku tak kenal aku tak senyum . Jadi bila aku tak senyum orang kata aku sombong la kot.

Sebab tu la aku kena tulis,, kekek aku berazam nak siapkan artikel/journal/kajian saintifik yang menolak anggapan-anggapan klasik tu.

Yang sebenarnya

Cewahh ni nak mempertahankan diri ke apa.
Aku ok.
Aku boleh je cakap ngan orang. So jangan lah takut. Aku tak makan orang
Cuma dulu aku ketar aje kalu orang nak berkawan dengan aku. Tangan aku jadi automatik terketar-ketar. Bukan aku nak gitu pun. Tapi aku jadi lagu tu kalu orang tu berterus terang nak kawan dengan aku. Teruk nya aku walaupun sebenarnya tak ada apa2 pun kalau orang tu sekadar nak berkawan kan. Tapi tu lah mungkin trauma kot.

Berbalik kepada kawan aku tadi. Senior aku tadi. InsyaAllah anak dia akan jadi clients aku pula nanti. Lawak la plak sebab dia boleh aje jadik kamceng dengan aku padahal tak de la kenal pun sebelum ni. Walaupun dia kenal aku 10 tahun lepas. tapi dia kenal muka aku aje.

Satu lagi.
Ring tone aku ni ring tone lagu Saleem. Lagu lama. Jadi ada akak ni cakap kat aku dia suka la lagu ni. Sebab lagu masa zaman dia.

Jadi analisis diri orang ISTJ yang kata suka lagu lama tu memang betulla kena ngan aku ni.
posted by Mirip at 5:56 PM

0 Comments:

Post a Comment

Links to this post:

Create a Link

<< Home