Catatan Hidup Seorang Aku

Tuesday, March 24, 2009

Mimpi

Tak tau la tercapai ke tak cita-cita luar biasa dan angan-angan aku ni.
Tapi hari ni aku nak tulis, supaya tersimpan dalam minda aku ni. Yang aku pernah bercita-cita macam ni.

Aku nak keluar dari Tanah Malaysia yang pelik ini. Aku yang kerdil hina dina ini tak boleh hidup rasanya dalam dunia Malaysia yang penuh kepelikan ini.Kah kah kah.. Aku nak gelak puas-puas.Tidak patriotikkah aku? Ya, aku memang bukan patriot, kerana apakah maknanya nilai patriotik kalau yang benarnya, hidup seorang patriot sebenar pun tidak pernah dijulang? Yang dijulang adalah orang lain. Lagi sekali nak ketawa pecah berdeari.. kah kah kahhh...

Moga-moga impian luarbiasaku (dan tak tau la macamana) tercapai ke tak.AMINNNN...
posted by Mirip at 10:40 AM

0 Comments:

Post a Comment

<< Home