Catatan Hidup Seorang Aku

Wednesday, June 17, 2009

9/10

Average aku 40+, 41 , 45, 35, hahahaha. tapi aku target 50..
usaha dan usaha, aku dapatlah 49.
aku yakin kalu kita target, kita akn dapat, tapi kena practice. Sebab practice makes perfect.
Tapi sbb aku ada keja, so aku stop dulu. nanti aku akan buat sampai aku achieve 50..

49 perkataan

Speedtest



Moral of the story:-
Buat dan buat.
Kalau dah salah, berterusan akan salah.
Kalau dah betul, memanjang betul.
Psikologi merah dan hijau.

Ada satu game dulu parking kereta, logik akal tak masuk kereta tu dalam lot parking. tapi aku cuba dan cuba dan cuba tak tau berapa lama, tapi lama la jugak,.. akhirnya kereta tu masuk parking... aikkk.. masuk jugak parkingnya,.. macam tak percaya plak sbb senang la plak...

Again moral of the story- practice makes perfect.

So dalam hidup pun macam tu. Apply apa yang dibuat. Latih tubi. At the end of the day, you will success... Asalkan ada determination...

Alhamdulillah.. aku cuti seminggu last week dari kerja-kerja ofis yang sakit kepala.. dan 4 hari bekerja bisnes sendiri aku itu itu, aku dapat 2500.. Alhamdulillah syukur nikmat... Allah yang berkuasa.
posted by Mirip at 2:56 PM

0 Comments:

Post a Comment

<< Home