Catatan Hidup Seorang Aku

Friday, April 30, 2004

Kuatkan hatimu

Walaupun hidup aku tak macam hidup orang lain, tp aku bersyukur dgn semua yang Tuhan beri pada aku. Kalaupun aku ada sesuatu, aku kena sentiasa ingat yang itu semua adalah pinjaman dari Tuhan. Dan kalaupun aku tiada, aku kena redha.

Walaupun kekadang ada bisikan-bisikan jahat mengejar aku, aku kena kuat utk menepis. Sbb mungkin itu adalah syaitan yg ajak aku ke arah yg tidak diredhaiNya.

Aku rasa nak menangis.Tp aku tak boleh menangis.
Aku rasa aku ni tak macam org lain.
Aku mohon diberi kekuatan utk aku jadi kuat,
Supaya aku boleh menjadi tunjang utk org lain,

Kalaupun kekadang aku sedih, tapi aku kena ingat aku tak boleh sedih sbb itu. Tapi aku manusia jugak.Aku ada hati.Tapi aku tak nak hati aku jadi macam ni.

Aku kena kuat.
Tuhan itu adil. AKu mahu buat yang terbaik.
posted by Mirip at 1:04 PM

0 Comments:

Post a Comment

<< Home