Catatan Hidup Seorang Aku

Thursday, May 06, 2004

Aku suka sangat dengan lagu Where Do I Begin-lagu thema Love Story , tp puas aku cari dalam internet, masih tak jumpa lagi.Aku rasa lagu ni kena je ngan diri aku..heheh

Semalam tengok cerita Step Mom, lakonan Julia Roberts(step mom), Susan Sarandon (Mummy) ,nama bebudak yg kiut miut tu aku tak ingat..Benjamin dan Anna, watak2 yang dilakonkan. babak akhir tu memang menyentuh jiwa raga betullah. Pandai betul Benjamin lakonkan watak dia. Kanak2 berusia lebih kurang 5 tahun dengan imej ahli sihir. Saat-saat dia berduaan dengan emaknya,bercerita-cerita di hari krismas. Kalau sesiapa yang tgk cerita tu mmg tahu yg emak dia sakit dan akan mati.Aku sedih betullah tgk cerita tu.Teringat plak aku kat buah hati aku S.Macamana dia kalau aku jadi Mom tu. Dan teringat plak aku kat emak aku.

Ari ni ofis mate berikan aku mangga.Kau tahu, mangga tu dari satu pokok..tp dalam satu pokok tu ada 6 jenis buah. Hasil tut katanya. Dia berikan pada aku pagi2 tadi. Katanya dia ambil di rumah keluarga isterinya di Kedah. Tak sangka plak aku dia bawa sbb semalam katanya kalau nak makan kena dtg rumah dia, kalau di bawa ke ofis, skit sangat, tak padan pulak ...Papepun rezeki.tak baik menolak rezeki kan. Terima dan ambik sajelah. Thanks pada dia.
posted by Mirip at 12:45 PM

0 Comments:

Post a Comment

<< Home