Catatan Hidup Seorang Aku

Thursday, May 13, 2004

Hobi aku tak mendatangkan pendapatan lumayan. Ada org yang boleh buat duit kerana hobinya menjahit, memasak, cross stich, ada org yang boleh buat duit kerana hobinya menggubah bunga, membuat barang-barang hiasan etc etc.

Tapi aku? Hobi aku ialah menghabiskan wang aku untuk membeli bahan bacaan. Aku rasa hidup aku boring dan tak tau nak buat apa kalau aku tak de benda untuk di baca. Semalam aku beli lagi. "The Evolution Decent" (author Harun Yahya-Turkish writer). Kalau dalam bahasa Melayu , tajuknya "Penipuan Evolusi"(RM 39.00). Aku lebih tertarik dgn versi Melayu kerana kertas yang lebih berkualaiti dan buku yag lebih besar. Tapi memandangkan aku bukan lagi orang kaya buat masa ini, dan kerana versi english lebih murah RM 7.00, aku beli la juga versi english. walaupun aku tak terlalu fasih english.

Apapun , walaupun hobi aku ini tak mendatangkan apa-apa keuntungan dari segi material kepada aku, aku puas. (Walaupun aku hanya menghabiskan duit yang aku ada daripada mengumpul duit daripadanya)..heheh Biarlah ilmu yang akan aku kutip dari hobi aku ini tiada nilainya, aku harap hobi aku ini akan mendatangkan keuntungan kepadaku mungkin suatu hari nanti ...insyaAllah
aku akan sambung lagi sbb aku ada kelas waktu lunch nih..
posted by Mirip at 12:51 PM

0 Comments:

Post a Comment

<< Home