Catatan Hidup Seorang Aku

Wednesday, August 27, 2008

Angin sentimental datang.. Ayah, Ayah dan Ayahku


Ayah + AnakAyah = Sama Tak?

Hari ini, baru ku tahu yang A.Kadir Jasin , yang bukunya banyak di rak bukuku itu rupanya satu sekolah dengan Ayah.


Setahun yang lalu, Ayah membawa aku sekeluarga ke rumah seorang sahabat lamanya. Baru ku tahu yang sahabat Ayahku itu, yang tentunya sebaya dengan A.Kadir Jasin itu seorang bekas duta Malaysia.


Satu pembohongan kalau aku katakan yang hatiku tidak menangis.


Hari ini, aku melakukan kerja gila ini di depan komputer. Meletakkan gambar Ayah sendiri. Mungkin kalau nanti sentimentalku ini hilang, aku akan buang semula gambar Ayah dari persada internet. Kalau Ayah tahu, aku meletakkan gambar lamanya ini di sini, tentu Ayah gelak besar. Tapi kerana aku tahu Ayah tak akan pernah tahu kewujudan en blog ini, aku lakukan juga.


Semoga aku diberi kesempatan masa untuk melakukan apa yang aku rancangkan.

posted by Mirip at 2:18 PM

0 Comments:

Post a Comment

<< Home