Catatan Hidup Seorang Aku

Friday, August 15, 2008

Bengang tahap dewa

Aku tahap gaban gila bengang kat orang tu.I dont care anymore. Dah lama gila ni aku bersabar ngan dia.
Senyap selama ni tak bermakna aku salah.
War is war.
Kalau kau rasa ko dah memang terror, ko pandai, ko buat lah semua sendiri,. Yes i know u r the boss, but i don't care anymore.Seriously telinga aku terbakar. badan aku terbakar. Jiwa aku terbakar.
Aku akan blah dari sini. Padan muko ko orang yang perasan bagus banget tapi satu haprak pun tak ada.
posted by Mirip at 9:49 AM

1 Comments:

sabar itu adalah salah satu senjata bagi orang-orang yang beriman.
rhedo itu darjatnya lagi tinggi dari kesabaran kerana ia menerima sesuatu perkara dengan hati yang terbuka dan memandang setiap perkara itu dengan pandangan yang positif.
Amarah itu adalah satu bayang-bayang yang membayangi kehidupan manusia.

10:06 AM  

Post a Comment

Links to this post:

Create a Link

<< Home